Firma w social mediach, czyli wypromuj dobre imię swojego biznesu!

W mediach społecznościowych obecne są osoby, w różnym wieku. Nic dziwnego to doskonałe narzędzia, pozwalające utrzymywać kontakty, śledzić interesujące nas nowinki, czy też relacjonować ważne wydarzenia ze swojego życia. Ich rosnąca popularność, nie mogła pozostać obojętna specjalistom zajmującym się marketingiem. Bardzo szybko rozpoznali potencjał portali społecznościowych dla biznesu. Dziś dla przedsiębiorców to przede wszystkim łatwo dostępne, w dużej części bezpłatne narzędzia, służące kreowaniu marki.

Social media, a firma!

Wiemy już, że budując świadomość marki, warto zaistnieć w mediach społecznościowych. Tego typu portale pozwalają na realizowanie własnej strategii marketingowej, czyli kreowanie w oczach odbiorców, marki dokładnie, tak jak chcemy, by była odbierana. Należy jednak pamiętać, że media społecznościowe nie służą stricte sprzedaży. Dziś niemal każda branża, cechuje się dużą konkurencyjnością, dlatego droga pozyskania klientów się wydłuża. Wymaga w pierwszej kolejności dotarcia do świadomości konsumentów i zdobycia ich zaufania. Obecność marki na Facebooku, czy Instagramie pozwala na autoprezentacje firmy i interakcję z potencjalnymi klientami. To też miejsca, w których możemy poznać oczekiwania i opinie klientów.

Dbanie o rozwój marki i pozyskiwanie klientów to jedno. Dziś dobrze prosperujące przedsiębiorstwo musi nieustannie bronić swojego modelu biznesowego, a także dbać o swój wizerunek, jako pracodawca. Dlatego powinno być również obecne w serwisie LinkedIn, który jest wsparciem dla działu HR i kontaktów B2B.

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*